Feedfit > DIETETYKA > ZDROWE ODŻYWIANIE > Wielkanoc w stylu fit! Anna Lewandowska i jej sposoby na zdrowe Święta
SOCIALFITZDROWE ODŻYWIANIE

Wielkanoc w stylu fit! Anna Lewandowska i jej sposoby na zdrowe Święta

Foto: Pixabay

Święta oraz uroczystości niejednokrotnie stanowią dla nas nie lada wyzwanie – nie tylko jeśli chodzi o wymagające przygotowania, ale przede wszystkim utrzymanie zasad zdrowego odżywiania. Nie inaczej jest z Wielkanocą, która zbliża się wielkimi krokami i może nieco zaburzyć nasz codzienny jadłospis. Jeśli zależy nam na tym, aby podczas Świąt pozostać w dobrej formie, to warto zapoznać się z kilkoma praktycznymi wskazówkami prosto od Anny Lewandowskiej!

Wielkanoc to czas rodzinnych spotkań, odpoczynku w zaciszu domowego ogniska, a także pysznego jedzenia. Co roku w tym wiosennym okresie pojawiają się rozmaite pokusy w postaci ciast i innych słodkości, nad którymi często trudno zapanować, nawet jeśli na co dzień trzymamy się ścisłej diety. Pomocne po raz kolejny mogą okazać się wskazówki, jakich udziela Anna Lewandowska.

Popularna trenerka fitness, która od lat chętnie dzieli się wiedzą na temat zdrowego trybu życia, postanowiła tym razem doradzić czytelnikom swojego bloga healthy plan by Ann, jak sprostać niełatwym próbom, na jakie wystawiają nas świąteczne przysmaki. Możemy jednak odetchnąć z ulgą – chodzi o to, aby podczas tych kilku unikalnych dni jeść nie tylko zdrowo, ale również smacznie!

Zdaniem Lewandowskiej kluczem do udanej i zdrowej Wielkanocy jest wdrożenie pięciu prostych do zastosowania reguł. Sportsmenka zaleca wzbogacanie każdego dania o garść surowych warzyw, sięganie po typowo świąteczne potrawy, czy nakładanie na talerz mniejszych porcji. Uczula również na ważną kwestię, jaką stanowią procesy trawienne, które możemy usprawnić dzięki dokładnemu przeżuwaniu jedzenia lub piciu zielonej herbaty zaraz po posiłku.

W zaleceniach opracowanych przez Annę Lewandowską oczywiście musiało się znaleźć miejsce na aktywność fizyczną, wszak nic nie wpłynie na naszą formę i samopoczucie w równym stopniu, co krótka poranna przebieżka czy poobiedni spacer. Jeśli zastosujemy się do tych uniwersalnych wskazówek, powrót do treningowej rutyny oraz codziennej diety przebiegnie bardzo płynnie.

Artykuły

Filologia angielska i sport to dwie jego największe pasje. Wolne chwile stara się spędzać aktywnie, aczkolwiek nie gardzi także wartościową literaturą.
Piotr Bernacik
Polecane wpisy
DIETETYKAZDROWE ODŻYWIANIE

5 zasad zdrowego śniadania w wersji fit

Zamierzasz się zdrowo odżywiać? Mamy dla Ciebie kilka śniadaniowych porad.
Czytaj więcej
DIETETYKAZDROWE ODŻYWIANIE

Seitan - wegański przysmak z Chin bogaty w wartości odżywcze

Seitan to wegański odpowiednik mięsa, który swoim smakiem i konsystencją przypomina tofu czy sojowy tempah. Sprawdź, jak samodzielnie przygotować go w domu!
Czytaj więcej
DIETETYKAZDROWE ODŻYWIANIE

Nabiał – jak istotny jest w jadłospisie?

Nabiał to doskonałe źródło wapnia oraz białka. Czy jednak uwzględnienie go w diecie posiada same zalety? Dowiedz się, jak istotny jest nabiał w jadłospisie.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *