Zdrowa dieta musi być droga? Ewa Chodakowska obala popularny mit!
DIETETYKAFAKTY I MITYZDROWE ODŻYWIANIE

Zdrowa dieta musi być droga? Ewa Chodakowska obala popularny mit!

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jedną z podstawowych obaw podczas rozpoczynania przygody ze zdrowym odżywianiem jest rzekomo niewystarczająca zawartość naszego portfela. Czy bycie fit rzeczywiście nieodłącznie wiąże się z dużymi wydatkami? Ewa Chodakowska postanowiła obalić ten powszechny mit przy pomocy kilku porad na Instagramie.

Ceny produktów dumnie stojących na sklepowych półkach w dziale „zdrowa żywność” z pewnością niejednokrotnie potrafią wprawić w osłupienie. Nic więc dziwnego, że wiele z nas już na samą myśl o przejściu na dietę ma przed oczami astronomiczne oraz – co gorsza – nie zawsze adekwatne do jakości kwoty. Okazuje się jednak, że żywność korzystnie wpływającą na nasze zdrowie, a także samopoczucie możemy znaleźć również w pozostałych częściach marketów. Wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach!

Ewa Chodakowska od wielu lat uchodzi w Polsce za jeden z największych autorytetów w kwestii zdrowego stylu życia. Popularna trenerka chętnie dzieli się ze swoimi fankami rozmaitymi poradami za pośrednictwem Instagrama, co stało się zresztą częścią jej regularnej działalności. Tym razem „Choda” udowadnia, że wcale nie musimy wydawać majątku, aby nasze codzienne menu było wypełnione pełnowartościowymi produktami. O czym należy pamiętać przed przejściem na dietę?

Pierwsza zasada proponowana przez Chodakowską to bazowanie na polskiej żywności. Przyczyna jest bardzo prosta – krajowe produkty roślinne, takie jak kasze, pieczywo pełnoziarniste na zakwasie czy suche nasiona roślin strączkowych, charakteryzują się niskimi cenami oraz wysoką jakością. Następnie trenerka-killerka doradza, by wybierać produkty sezonowe. W okresie letnim będą to m.in. polski bób, maliny, czereśnie i fasolka szparagowa. Ostatnia zasada od influencerki to po prostu gotowanie w domu. Ewa Chodakowska zaznacza, że coraz więcej produktów na rynku może pochwalić się dobrym składem, ale przyrządzanie posiłków w zaciszu domowego ogniska zawsze pozostanie zdecydowanie zdrowszą opcją. Tym z nas, którzy nie mają czasu na kuchenne podboje, proponuje zaś catering dietetyczny.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Sezon na truskawki rozpoczęty! Dlaczego warto jeść te słodkie owoce?
Sezon na truskawki rozpoczęty! Dlaczego warto jeść te słodkie owoce?
Sezon na truskawki dopiero się rozpoczął, a ich dystrybutorzy już nie nadążają z dostawami! Co czyni z sezonowego owocu aż tak łakomy kąsek?
Jak balansować dietę dla zwolenników biegania: kluczowe składniki odżywcze i ich źródła
Jak balansować dietę dla zwolenników biegania: kluczowe składniki odżywcze i ich źródła
Poznaj kluczowe składniki odżywcze niezbędne dla biegaczy i dowiedz się, jak skomponować zdrową dietę dostosowaną do Twoich sportowych potrzeb. Znajdź odpowiednie źródła tych składników.
Zasady prawidłowej regeneracji organizmu po wysiłku fizycznym
Zasady prawidłowej regeneracji organizmu po wysiłku fizycznym
Wystarczy kilka prostych kroków, aby po treningu czuć się wspaniale. Poznaj zasady prawidłowej regeneracji ciała po wysiłku fizycznym!
Ostatnie wpisy